AUTISMOARI BURUZKO INFORMAZIO INTERESGARRIA IZANGO DUZUE NIRE BLOGEAN, ESPERO DUT LAGUNGARRIA IZATEA.

2011-01-12

AUTISMOAREN GAINEKO IKERKETA BERRIAK


Autismoari buruzko artikulu oso interesgarri bat irakurri dut, non, jaiotzerakoan autismoa antzeman daitekelari buruzko ikerketa bat egin dute. Salamankako unibertsitatean, hezkuntzako fakultateak, ikerketa bat egin du. Ricardo Canal izan da honen koordinatzailea.

Metodoa, test bat da 23 galderaz osatua eta honen finantziaketa 6.000 €-koa da. Galdera hauen bitartez, pediatrak kontsultaren erdi ordu batean jakin ahal du ume horrek duena autismoa den ala ez. Inkesta martxan jarri denetik, aurkitu diren kasuak gehiago izan dira.

Aurkikuntza hau oso garrantzitsua da ,bai, osasun mailan ,bai, hezkuntza mailan. Horregatik, berri hau zuekin konpartitzea garrantzitsua dela uste dut gainera baliogarri izatea espero dut. Artikulua irakurri nahi baduzue jo ezazue hona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario