AUTISMOARI BURUZKO INFORMAZIO INTERESGARRIA IZANGO DUZUE NIRE BLOGEAN, ESPERO DUT LAGUNGARRIA IZATEA.

2011-01-13

HEZKUNTZA ERANTZUNA

Curriculumaren plangintza egiterakoan ume autistekin kontutan hartu beharreko irizpideak honako hauek dira:

- Ikaslearen HPBetatik abiatu behar da. Arlo ezberdinei lehentasuna eman behar zaie, adibidez, komunikazio-trebetasunen irakaskuntza eta ikaskuntzari, pertzepzioaren garapenari, hots, arreta, oroimena, imitazioa, irudimena, jolas sinbolikoa, etab., eta eguneroko bizitzako arazoen ebazpenen irakaskuntza eta ikaskuntzari.

- Haur hauei, gaitasunen arabera irakatsi behar zaie eta trebetasunak garatzeko aukera guztiak aprobetxatu (irakaskuntza inzidentalaren bitartez).

- Autonomia handienarekin eta bere adin kronologikoa duten pertsonekin elkarreragina bultzatu behar da.

- Ikaskuntza egoerak oso egituratuta egon behar dute. Jardueren antolamendua, estimuluen egituraketa eta ingurunearen erantzunak ezarri behar dira eta haur autistei ez zaie inoiz ere ez jolastera behartu behar.

- Ahozko komunikazioa, kasu batzuetan autistek komunikatzeko duten era bakarra da. Beraz, ahozkoak ez diren komunikazio-estrategiak irakatsi behar dira: keinuak, begiradaren erabilera, zeinuak, grafikoak, marrazkiak, piktogramak, etab. eta hauek funtzionalki erabiltzeko testuinguruak ahalbideratu behar dira.

Haur autistak hezkuntzarekin duten loturari buruzko informazioa gehiago nahi baduzue jo ezazue web orrialde honetara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario